Ensimmäinen viikkoa on nyt takana. Oma personal trainer laati seuraavanlaisen ohjelman minulle ja olen seurannut sitä säntillisesti.

Ma  Juoksua n. 30 min, kiihdytyksiä

Ti    Sauvakävely 2 h

Ke   Melonta 1,5 - 2 h

To    Juoksu 1,5 h

Pe    Rullahiihto 1,5 h

La    Lepo (ystäväni häät)

Su    Kuntopiiri ja loikkaharjoitukset 1,5 h

 

Maanantain juoksutreenit olivat aika tukkoiset. 74 km seikkailukisa painoi vielä jaloissa. Tiistain sauvakävely avasi paikkoja mukavasti ja lenkkeilykin tuntui jo varsin mukavalta. Keskiviikkona olin melomassa, kävin Heikkolan sillalla kääntymässä ja pelkäsin lokkien hyökkäyksiä. Ne osaavat olla aika kaameita poikasten ollessa pieniä. No. Niistäkin selvittiin. Torstaina olin rullahiihtämässä mutta keskiviikon melonnan jälkeen paikat olivat aika jumissa, varsinkin yläkroppa. Sisulla kuitenkin selvisin ja olin tyytyväinen itseeni vaikka perintösukset ovatkin aika hitaat kaverin uusiin verrattuna.. toivon että jerkku kasvaa tämän ansiosta paremmin. :)

Perjantaina juoksin 13 km ja jaksoin hyvin. Pitkästä aikaa oli ilo juosta vaikka kovaa en pääsekään. Lauantaina tanssittiin ystäväni Annan häitä, ansaittu lepo kivassa kikkaratukassa ja kauniissa leningissä. Kyllä kelpasi.

Sunnuntain loikka/kuntopiirissa tuntui sitten lauantain juhlimiset. Olen köntys, hidas ja lihava. Ja ne kärpäset.. Aargh!! Valmentajakin sai kuulla kunniansa.. Auts.